finally! ALHAMDULILLAH

Aku sudah jumpajumpajumpa dan jumpa buku mathematic modern. Alhamdulillah. Semalam aku ada mengadu kepada Mr Eng a.k.a my Math Mode teacher about the missing book and what really happened with it. I make a really muka sepuluh sen. [harap jadi. haha!] Dia ada bagi tahu yang dia ada ternampak buku Math dekat belakang pintu bilik Penolong Kanan 1. [time tu aku da harap sgt tu buku aku] Dia suruh aku ambil. Habis sekolah sahaja, aku terus pergi dan cari. Tetapi tidak dijumpai. [buku tu maen cakcak kott. geram2]

This morning when I'm in assembly, he came and hulurkan buku Math dekat aku. Aku check dengan tangkas dekat dalam buku itu dan ternampak besar-besar tulisan 'NADILAH'. Macam tidak percaya. Baik sangatlah anda wahai cikguku! haha. sayang anda sampai habis tingkatan 4. [poyo nak mampuih. XD]

Kepada FATIN AMIRA [btol ke eja nama anda?], semoga jumpa buku anda! Akan ku doakan. Nothing is impossible. teehee.

Comments

  1. dah jumpa dah :D:D

    see , nasib kitorang mmg sama xD

    ReplyDelete
  2. bagus la..
    kan adie dah cakap..
    insyaAllah semuanya pasti akan bebaik jew k..

    (^_^)V

    ReplyDelete
  3. aten =
    gosh!
    that's good.

    haha. [anehaneh]
    macam mana boleh sama?
    sibuk aja!
    XD

    ReplyDelete
  4. adie_kun =
    teehee.
    yup!
    mmg adie ada cakap.
    thank you.

    adie ada doakan ke?
    mujarab gila.
    haha!
    =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave the message after the beep.

Popular posts from this blog

First Date

CAMPING

Gila Meroyan