HAHA funny *orang kurang sabar sila ambil perhatian*

Manusia amat tidak penyabar. Buktinya? Manusia² yang mengadd aku di Myspace aku yang kurang sabar[click for link]. Aku ini jenis yang tidak berapa gemar mengapprove rakan² yang disebabkan ada segilintir manusia yang addadd sekadar mahu menambah rakan dan tidak menambah kenalan [pham2 kn sndr ayt aku neyh. hang malay kn?]. Jadi, lebih kurang 3 minggu aku punya friend request menjadi pekasam. Aku sekadar melihat siapa yang add tanpa approved. Rakan² yang di dalam friend request aku hampir 50 orang but still aku tidak approved [++ kemalasan]. Baru sebentar tadi, aku buka friend request kerana mahu mengapproved Fiona, rakan sekelasku dan aku lihat friend request aku sudah susut ke 28 orang. Haha! Conclusionnya, manusia amatlah tidak penyabar. Orang sabar selalu untung [well in this case. xlarh untung sgt. dpt kwn ngun aq je pown. xbesh³. hakhak]. Jadi, silalah wahai manusia² di luar sana menjadi lebih penyabar ya?

Comments

  1. oit makcik nad!!
    saya suda kmu add kn??apeka??haha

    ReplyDelete
  2. kalo abg la..

    add jewww.. tak rugi pape pung..hahahhaha..

    walaupun mcm 'perhiasan' jew..
    tapi kadang mungkin berguna gak..

    (^_^)V

    ReplyDelete
  3. kau approve je..
    pastu klu dah menyemak sgt baru delete~

    ReplyDelete
  4. hey....
    terima kasih sebab approve..
    awk sangat bbaik hati..
    saya jahat...
    ingat, awk ditinggalkan sebab kebaikan nadi...
    sebab nadi masih ada masa depan..
    amai laki hensem nk nadi...

    ReplyDelete
  5. adoi syari ini, perlu ke cakap macam itu berkali-kali? sudahlah. letih mendengar. you made the decision already. life goes on. full stop!

    ReplyDelete

Post a Comment

Leave the message after the beep.

Popular posts from this blog

First Date

CAMPING

Gila Meroyan