Home Flu

Heaven yeah I am at home.

With the stupid flu bugs that bugs me a lot [hahah. ayt cumel gilaa :p].

I don't know what else to do other than online-ing.

My sister and brother already enjoying themselves shopping ofcourse.

Ugh!

I wanna go too.

Not fairlah.

*sigh*

Tomorrow, I will be back to school :)

Lots of homework not completed yet.

Especially Sains Pertanian notes.

Not even a single chapter done.

Damn lazy man.

I'm sure I'll be lectured by Lee Li Peng [alahh buguru. chill bole? rsult SP aq ok wat. haishh]

What am I mumbling about here?

Lets hit the sack.

Goodnight guys (u.u) zZ

Agen 1601

Teknik Perd already closed down for a week due to H1N1 pandemic, quote from a teacher at school during Tadarus. As usual, she told us to take care of our hygiene, when cough or sneeze must must must close your mouth because the germs could fly for 4 feet whatsoever bla³. Ohmigosh! In my heart, "eh, already near us eh the pandemic? wah, got no place to hide" and after that everything went out normal for the day or so I thought. At the end of Friday, a kid from Electric class came in and want to check on anybody who went to hospital for the day. My ketua kelas answered "sorang. Naquib Morsin". She also told us that 78 of Teknik JB's students went to the hospital for a check up. That's a lot of sick kids. Thank god I'm not one of them but I'm so sorry for Naquib. Hope you are fine there.

Also that day, every time I sneeze which are the grandfather of all sneezes, my classmates look at me
snickering, nudging each other and laugh out loud [wahhh korg kejam! kekeke]. When are we going to hear the not-so-good news? I meant, the one that our school gonna end up like Teknik Perd [or izit not good? hehe]. When I got home that day, I sneezes a lot more than usual and felt pretty warmed up and still do until now. Ya Allah, I hope its just a normal flu bug.

Oh yeah, my Along and Akak also will be going home tomorrow from UiTM Shah Alam because of the handsome H1N1 virus. No more Internet for a week for me after this I'm sure :)

Oh happy day

Right now at this moment my friends Nadee,Bella,Fiona&Ain go outing. Garghh!! But my dad didn't give me permission!! Kesengalan seyh!!!

Kenapa sini tak de MRT!?

Kenapa sini tak ada bus amik depan rumah!?

Kenapa sini bus sikit!?

Kenapa sini tak banyak shopping complex!?

Kenapa sini shopping complex jauh-jauh!?

Kenapa sini tak ada shopping complex yang jalan kaki tak sampai 5 min boleh sampai!?

WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY?!?!?!

Arghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sila baca ayat² kempunan kawan aku di atas ini yang tidak dapat ikut keluar bersama ke City Square Johor Bahru tadi. Kasihankan? Not! [hahaha] I just love to see you suffer my dearest friend Siti Nurr :) Oh well, the main reason kami² [me,fiona,ain,bella,tini n iya] keluar together² ialah untuk menonton Harry Potter and The Half Blood Prince. I don't like any Harry Potter movies except the first one [sebab dats da only potter muvie yg aq tngok! hahah] so when Fiona [da kepala] invite us for Harry Potter movie, I was "oh nooooo! not that honey. my moneyyyy. goneeee. ohhh noooo!" but dipujuk rayu oleh si minah itu, jadi setuju sahajalah.

Dalam movie theater at that time was full. Kami² kena duduk di bahagian hadapan [neck cramped. damn]. Once the movie started, I make a vow to myself to enjoy this movie all the way I can so that my RM11 is worth it :) Dalam movie itu, Dumbledore [oh i hope i spell it right. no offence yeah harry potter's fans :p], the headmaster of Hogwart [sekolah si harry 2] died. That part, I cried! Laa dee daa, I'm only human babes. I heard sobs from miss loving-harry-potter-so-much-i-have-to-watch-this-movie too. I chuckled [dlm aty jela. da nanges2 xkn bole gelak kut. kn kn kn?]. The movie ended, walk away from the theater, move into the toilet, look at myself in the mirror "owh crap! is that my face?" and wiping away the tears. I looked at Fiona and she got a beautiful red eyes :) haha!

I suddenly love this movie. The next one, I will definitely watch it with none other than Fiona. Oh I enjoyed myself while laughing at Siti Nurr :p [dont take heart babe]

Gila Meroyan


For your info, nama makanan ini ialah Satar [sgt sdap tauk! nyummm!]



hahahihihahaho
Adoi, aku sudah tidak berapa waras rupanya [haha!].

Oh ya, what is my motive by putting up these pictures yeah? Maybe the fact that I am deeply in love with photographing make me post this. Enjoy :)

[td tino ada tnya aku mahu update apa kat blog ni. aku xde idea. so ini jela idea aku yg trlepas. huu]

To all of you guys out there, do u find the pictures interesting? I want to know YOUR opinion.