Hectic Week ! gue capek !

16th January

Birthday aku :p Ramai kawan yang wish. Thank you sangat²! Celcom S.O.X first. Then Maxis, Saiful Anuar, Nabilah Hisham, Norizan Mohd, Halil Hisham, Nurul Ain Hazimah, Deeba, Mieza, Sis Dyla, Haziqah, Najwan [sort of.hahah], Khairul Miftah, Ira, Nash, Nadhirah Hani, Raha Raffie, Nazifah, Farahin, Nabilah Amir, Alya Afifah, Fareez [which i dun expected], Atiqah Sahir a.k.a Awok, Nabilah Rosdi, Syera, Hafizuddin Syafiq, Ilyas Faiz, Ezyan Syamin, Alif Hakim, Peah, Joyah, Syafiq Sahir, Zharif, Aira, Fadzle and myspacers & facebookers. Thank you all soooooo much!

p/s : sesape yang aku tak mention, sorry yeah :)

So, that morning aku pergi main bowling with Miftah and Najwa (which came late). Sibuk menunggu budak kenit itu, aku calling² semua orang. Dapat free kan :D Semua seems busy. Frustlah juga that time. Tiba² ada something melayang atas riba aku. Agak terkejut. Tengok², dapat hadiah from Najwa. :) Aku dapat cermin. Motif dia? Mahu aku cermin muka sendiri kut. Hahah! Thanks babe.



Then main two games. 1st game Najwa tak join in. Markah aku seri with Miftah. 2nd game, Aku menang! Yeehaa! :P After that, kami mahu pulang. Masa turun escalator, Miftah suruh tunggu kejap and dia menghilang entah ke mana. Aku dan Najwa pergi beli DVD cetak rompak [Nakal, I know]. Cerita Couple Retreats which aku tak dapat tengok sampai habis. :( Tunggu punya tunggu, Miftah tak muncul². Najwa sudah bising sebab nanti parents dia marah. After call dan call. Dia muncul and hulur Chocolate Cadbury and Toblerone. Terharu sungguh :'D Thank you again dude!




Balik rumah Najwa, lepak². Tengok movie. Main The Sims 3. Aku create my soon to be family. Hee. Petang itu, pergi padang di taman perumahan Najwa untuk picnic. Ajak Akalili and bawa lappy sekali. Dekat padang itu, kami rakam video menyanyi entah apa² dengan ambil pictures. Lots of them! Seronok gila menggila! Tidak akan lupa saat itu.


17th January

Tuisyen. Sambut birthday dengan family dekat Puteri Pan. Kemudian tuisyen again.

18th January

Sekolah! Happy plus excited. Sebab tahu akan dapat hadiah from Ain. Dia ada cakap mahu bagi tapi tak tahu apa. Before happy² itu, ada quite a bad news. Yong TauFu, classmate aku [bukan nama sebenar] bagi tahu that ada budak kelas lain, Tauhu Hangus [juga bukan nama sebenar] cakap aku mahu usha Tauhu Hangus. It really burns me up! Aku macam mahu jerit. Sudahlah aku kena tuduh suka budak kelas Elektrik dan bagi dedication dekat dia. Pleaselah! Bukan aku yang bagi ok? Dan kenapa bila rapat sikit sahaja dah fikir bukan²? Grow up dudes, please.

Pergi dewan, ada perlantikan punya function. Ain dan Tino jadi pengawas pusat sumber. Kena pakai baju biru, tudung biru, kain biru gelap. Welcome to primary school once more! Hahah! Tidak ramai pengawas yang handsomelah :p LOL

Masuk kelas, berbual dan siapkan homework. Hani panggil aku dan cakap "kau kenapa nadee?huh?" aku dah blur. Lepas itu, dia keluarkan Chocolate Van Houten and a card. Nazi, Bilah, Mira dah sengih². Samdol ja dorang ni surpriselah konon. Boleh tahan tersurprise though *applaud* hahah! Then Bilah cakap "kau kan ada pernah bg taw dat ko xmkan Cadbury. That's y ktorg beli ni" Thanks korang! I'm speechless xD



Duduk sebelah Bella. Khusyuk buat kerja (meniru lol). Tiba² dorang nyanyi lagu Happy Birthday ramai². Dekat white board ada tulis HAPPY BDAY NADEE. Then out of no where, ada cage berisi dua ekor hamster depan aku! Aku gelak. Tak sangka ini hadiah aku. Cute gila! Satu putih & coklat [jantan]. Lagi satu full coklat [betina]. Jantan namanya ialah Fiona + Tino = FYNO :) Betina pula ialah Bella + Ain = BELLIN (: Comel kan? Dorang beli kongsi duit. Macam mana aku boleh tak tahu, aku pun bingung. Bila dorang bincang entah. THANK YOU! Dari sekolah rendah aku mahu hamster :')


ini Fyno . Bellin asek gerak ja . susa maw tangkap :)

19th January
Sekolah seperti biasa. Problem pasal Tauhu Hangus sudah selesai kut. Petang itu ada latihan rumah sukan dan netball. Balik pukul 6.30 petang. Tired. Homework tidak buat.

20th January
Larian Teknik! Berkobar² doe. Masa perempuan dilepaskan dahulu, aku lead :D Budak³ lelaki semua sorak [bkan sorak yayy! tp nganjeng kut xD hahah IDC]. Lepas gate sekolah sahaja aku pancit. Aku tak paksa diri untuk terus lari. Stamina teruk. Jalan laju and adalah jogging sikit². Aku tak dapat top 20 pun :( Fiona dapat tempat ke-5 dan Najwa dapat tempat ke-17. I wish aku dapat putar masa kembali. Tetapi takpe, aku had fun! Sudah lama tidak lari marathon :) Petang itu ada latihan netball juga. Balik pukul 6.30 petang juga. Tired juga. Buat Add Math dan gosok baju pukul 3 pagi.

21st January
Sekolah juga. Pemilihan netball petang itu. I played the best I could which I thought badly but fortunately, I'm chosen! Alhamdulillah. Mewakili sekolah. Tapi cikgu kata kalau ada form 4 yang lagi better. Kena reshuffle. I'm sorry that Bella and Najwa tak dipilih. Thanks for teman aku anyway. You guys are the best! :)

22nd January
Belajar sampai waktu rehat sahaja. Lepas rehat, gotong-royong bersihkan kelas. Budak form 4 mahu tiba. Junior³ ku, welcome aboard! :D Masa rehat aku ajak semua orang [termasuk dak² kelas lain.girls unly haa] pergi kantin untuk dijamukan dengan macaroni goreng and sandwich telur. Classmates aku ada yang pergi dan ada yang tak. Busy katanya. It's ok. Your loss bebeh! ;p

Kami duduk meja berhadapan dengan sekumpulan guys from kelas Elektrik and Awam. Buat bodoh sudah. Kawan² aku pula pergi nyanyikan lagu Happy Birthday. The whole canteen tepuk tangan. Segan weh xD Then suddenly budak Elektrik which aku tak pernah nampak cakap "nadee²,nadee lari laju eh" lepas itu gegak gempita semua gelak. Sepak mau? Hahah! Tapi takpe. Itu semua kenangan kan.

23rd January
Writing this week punya kejadian. So now aku terfikir. Macam mana nanti bila dah tak sekolah yeah? *sigh*




Comments

Post a Comment

Leave the message after the beep.

Popular posts from this blog

First Date

Gila Meroyan

CAMPING