Hijrah

1 Muharram detik permulaan. So aku pun dengan gediknya telah menukar 'pakaian' blog aku. Apa macam? Style tak? Actually aku nak buat lain. Aku patutnya nak letak gambar Eiffel Tower ni haa as backdrop. Tapi buat punya buat, tak jadi-jadi. Hari dah malam. At last decide untuk buat cikai² dulu before tukar yang indah belaka.

Teringin sangat letak gambar ni sebab aku nak lah juga letak 'something old' macam orang² putih punya wedding which bridenya kena pakai a piece of 'something old' somewhere untuk keberkatan wedding dia. But I guess, sampai aku je, tett!

Akhir kata, semoga manusia di luar sana akan berhijrah ke arah jahat ke baik. Salam Maal Hijrah yang ke 1432!

p/s : i have to cut this short 'coz im getting crazier by the minute dengan kelembapan pc !@#$%^&* aku nih


Comments

Popular posts from this blog

First Date

Gila Meroyan

CAMPING