Many Happy Returns!

12:23 AM


nota awan (lawan nota kaki) : mungkin ramai tak kenal abe berdua bawah ni tapi ketahui lah bahawasanya mereka berdua ini pernah mengharumkan nama Malaysia dalam arena sukan badminton beberapa ketika dahulu. sekarang tidak lagi. doakan lah mereka; satu-satunya beregu melayu pada ketika ini.


Zakry and his partner, Fairuzizuan (badminton yo!)
   
      Yeah, today is Zakry Latif's birthday. Happy birthday bro. We met 3 years ago right? And at exactly 3 years ago, I wish your birthday which is like so...Happy Birthday Zakry! -02.04.09- (click for link). I had a little crush on you back then but now...hey, I outgrew you. LOL. So yeah, I wished you last night after ambil your phone number from papa (since I lost yours after the handphone masuk jamban incident) at 12.0plus on the dot and I threw my phone on the bed (my phone is ringing no more man. fed up doh. fed up).

      In the morning I checked my phone and there it was, I got a reply from you which says exactly as so..."Tq dik!!!:D...lama menghilang???tetiba muncul..haha.." and it brighten me up. You still remember me! :) Hiok3, after all these years. May Allah bless you bro. ^^,


   

      Oh dengar cerita (or tengok gambar from his fb), dah tunang ya? Congrats! Hihi kalau kahwin nanti jemput okay? Kalau tak, ah sukati laa. HAHA.





      Untuk penutup cerita ni, nahh, tengok lah signature abang Zakk. Ejaan tersilap tu boleh abaikan ya. Goodnight peeps. (u_u)zZ



You Might Also Like

4 comments

  1. Nadee.. kau ada hubungan dgn Zakry ke??? (brdasarkan apa yg aku baca ni)

    ReplyDelete
  2. hahaha what kind of hubungan you are talking bout man? more like peminat and retisss laa kot :P or maybe abang-adik. ah ntah. undefined. wakaka.

    ReplyDelete
  3. hmmm... hubungan tu ada mcm2, sama ada kwn atau ex boyfriend... bnyk sgt possibility nya.. sbb tu la kita tnya :)

    ReplyDelete
  4. hehehe okay yang pasti never the boyf girlfie :)

    ReplyDelete

Leave the message after the beep.